søndag den 22. december 2013

Til Anne Louise

At tage afsked med en god kollega er ikke let. Sidst var vi 2 om at sige farvel til den 3. Rikke Erlandsen. Denne gang måtte jeg også sige farvel til Anne Louise.
Heldigvis er I begge blevet nogle af mine bedste veninder og jeg ved, at vi privat kommer til at ses, så jeg mister Jer jo ikke. Men alligevel vil I være savnet i min hverdag.
Til min fordel må jeg jo indrømme, at mit arbejdsliv har været fyldt med gode kolleger. Så her mindes jeg også min tid på Mariager Skole.
Det er utroligt, hvor mange inspirerende mennesker jeg har mødt blandt mine kolleger gennem mine 11 - snart 12 (kan det virkelig passe?) - år som lærer.
Det har været utrolig sjovt at lave afskedsvideoen til dig - og tidskrævende, så det er en af grundende til, at bloggen har stået lidt stille (sammen med julen og mange andre arbejdsopgaver på jobbet), så derfor deler jeg videoen her også.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar