torsdag den 12. september 2013

Yes yes yes

Igang igen
En god omgang grundgymnastik hjalp på formen (ok - måske skal jeg lige afsted et par gange mere, inden formen rent faktisk forbedres, men jeg er på rette vej...), helbreddet og humøret - det hele hænger nok sammen. Fantastisk at mærke sin krop igen, en dejlig fornemmelse at sidde bagefter og nyde musklerne og knoglernes knagen :-)
Jeg er simpelthen blevet afhængig af det hold, hvor jeg også efterhånden kender rigtig mange af de skønne kvinder. En god måde at bruge torsdag aften på.
At sidde og slappe af bagefter og nyde, at sæsonens hold bare kører. Instruktørerne har gejst og lyst, og der er masser af friske gymnaster på holdene. Oh yeah. God fornemmelse. Så kan jeg lige lade blikket glide ud over hallen, hvor redskaberne er spredt ud og 30-35 talentdrenge er i fuld gang med at træne. Musikken spiller - højt og rytmisk, drengene springer og får en gestus med på vejen, der indikerer, hvordan de skal rette til ift. det næste spring. De griner og tjatter til hinanden i køen og holder øje med hinanden og giver pift og klapsalver til opbakning. FEDT FEDT FEDT.
Gymnastik er bare fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar