tirsdag den 24. september 2013

Inspiration

Hvad søvn ikke kan gøre.
At sove længe - til kroppen af sig selv er klar. Pludselig følte jeg mig inspireret.
Jeg har længe vidst at vores 7. klasse i uge 41 skal lave deres første projekt omkring computerspil, og jeg har haft det i baghovedet siden foråret!
Alligevel begynder den konkrete planlægning at presse sig på, og det har været lidt vanskeligt.
Pludselig her til morgen er jeg så inspireret til, at lave forslag til problemformuleringer, således eleverne denne første gang kan vælge at bruge en plan, der allerede er sat igang. Projektet bliver kun af 3 dages varighed, så de har ikke meget tid, og det bliver vanskeligt at gøre de store tanker, men det bliver en begyndelse for dem.
Endnu er det kun første udgave :-)

projekt computerspil 7. klasse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar