lørdag den 24. august 2013

Så skal der startes

Så er det alvor - nu vil jeg prøve, om jeg kan vedligeholde en blog...

Jeg har leget med tanken i et stykke tid, men har ikke rigtig fundet frem til, hvorfor det er, lige præcis jeg har brug for en blog. Hvorfor skulle andre læse, det jeg skriver.

Men nu har jeg så haft behov for at lære at lave en blog, så nu må jeg igang. Om der er interesserede læsere eller ej, så skal det prøves.

Jeg har ingen bestemte intentioner med bloggen, men det kunne være et sted, hvor jeg kan dele mange af de ideer jeg får som lærer i overbygningen i folkeskolen. Og dele mine pædagogiske tanker.

Men familielivet fylder også en del, så at undgå at komme omkring forældredelen, konedelen eller hold-nu-styr-på-det-hele-delen kan jeg nok slet ikke lade være med.

Jeg er meget engageret i den lokale gymnastikforening og elsker at lave gymnastik - omend det er ved at blive en smule forandret i udtrykket, når kroppen gør sig vanskelig og under ingen omstændigheder vil agere som da jeg var 16 - eller 25 - eller 30 ...

Godt på vej mod de fyrre - den modne kvinde med styr på karriere, familieliv og sig selv?

Det må vise sig, hvad bloggen udvikler sig til - nu er jeg i hvert fald igang :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar